Skutecznie wspieramy i ukierunkowujemy wszystkie działania mające na celu promowanie osób prywatnych w przestrzeni publicznej. Nasze wieloletnie doświadczenie i odpowiednio dopasowana strategia pozwolą osiągnąć nawet najbardziej ambitne cele.
W czasach kiedy język publiczny zaczyna dryfować w stronę uproszczeń, a debata społeczna zamienia się w starcie emocji, potrzebujemy głosów, które przywracają proporcje, kontekst i znaczenie. Socjolożki.pl – Katarzyna Krzywicka-Zdunek i Dorota Peretiatkowicz – stały się właśnie takim głosem: eksperckim, partnerskim i precyzyjnym. To duet naukowczyń i influencerek.
Codziennie, w bardzo świadomy sposób, rozmontowują kulturowe klisze, uczą rozpoznawać zjawiska socjologiczne w języku, relacjach i narracjach. Działają przy tym na wielu poziomach: popularyzując naukę w mediach społecznościowych, komentując rzeczywistość w czołowych mediach tradycyjnych i online’owych w Polsce, współtworząc język, którym my, jako społeczeństwo, rozmawiamy o sprawach ważnych i nurtujących Polki i Polaków.
Zasięgi to jedno, ale naszym zadaniem było sprawić, że Kasia i Dorota stały się realnymi uczestniczkami debaty medialnej. Dzięki naszym aranżacjom w mediach socjolozki.pl komentują bieżące zjawiska społeczne w mediach takich jak, np. TVN, Polsat, TVP, Radio Zet, Polskie Radio 24, TOK FM, Antyradio, Radio Kolor, Zwierciadło, Rzeczpospolita, Vogue Polska, Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl., XYZ.pl, są gościniami programów, podcastów i paneli eksperckich. Ich obecność w mediach tradycyjnych sprawia, że wiedza socjologiczna nie jest ekskluzywnym towarem akademickim – stanowi część publicznego zasobu, dostępnego dla wszystkich, którzy chcą lepiej rozumieć mechanizmy społeczne.
Obecność w mediach w ciągu roku współpracy wyniosła ponad 5 mln zł AVE, dotarcie do ponad 10 mln osób, 226 wywiadów i artykułów w TV, radiu, prasie i internecie.
Równolegle z komunikacją PR marki Prouvé pracowaliśmy nad mocnym pozycjonowaniem Katarzyny Trawińskiej jako osoby, która stoi za sukcesem Prouvé – organizując dla niej liczne wywiady i materiały eksperckie. Znalazły się one m.in. w Viva.pl, Elle.pl, TwójStyl.pl czy w NowymMarketingu, co pozwoliło zbudować jej wizerunek nie tylko jako twórczyni marki beauty, ale również inspiratorki i mentorki.
Naszym dużym osiągnięciem było także stworzenie autorskiego programu telewizyjnego Katarzyny Trawińskiej „Misja Kobieta” emitowanego w TVN Style. Był to przełomowy moment, ponieważ marka zyskała dzięki temu nowy wymiar komunikacji, a właścicielka mogła wyjść poza schemat rozmów o kosmetykach i zapachach. Program pozwolił pokazać ją jako liderkę, która dzieli się doświadczeniem, wspiera inne kobiety i potrafi opowiadać o pięknie w kontekście dużo szerszym niż sama branża beauty. To nie tylko wzmocniło wizerunek marki, ale również przyczyniło się do budowy unikalnej więzi z odbiorczyniami.
CEO
CEO
PR Manager
PR Specialist
PR Specialist
Account Executive
Junior Account Executive
Social Media Specialist
Social Media Specialist
Junior Creative Account