Czego dowiesz się
ze szkolenia?

co musisz przekazać dziennikarzowi, a jakich informacji nie masz obowiązku udzielać
jakie przysługują ci prawa w komunikacji z mediami
jak organizować pracę dziennikarzy i budować partnerskie relacje
jak w odpowiednim momencie docierać do mediów ważnymi informacjami
jakie stosować metody opanowania stresu przed wystąpieniami publicznymi
jak tworzyć notatki, które pozwolą ustrukturyzować wypowiedzi publiczne
jak przygotować się na trudne pytania i wyprzedzić je
o czym pamiętać w trakcie wywiadów radiowych i telewizyjnych
jak umiejętnie redagować informacje prasowe
jak tworzyć i uczestniczyć w grupie zarządzającej komunikacją kryzysową w organizacji

Czego dowiesz się
ze szkolenia?


co musisz przekazać dziennikarzowi, a jakich informacji nie masz obowiązku udzielać
jakie przysługują ci prawa w komunikacji z mediami
jak organizować pracę dziennikarzy i budować partnerskie relacje
jak w odpowiednim momencie docierać do mediów ważnymi informacjami
jakie stosować metody opanowania stresu przed wystąpieniami publicznymi
jak tworzyć notatki, które pozwolą ustrukturyzować wypowiedzi publiczne
jak przygotować się na trudne pytania i wyprzedzić je
o czym pamiętać w trakcie wywiadów radiowych i telewizyjnych
jak umiejętnie redagować informacje prasowe
jak tworzyć i uczestniczyć w grupie zarządzającej komunikacją kryzysową w organizacji

Zapisz się

Mateusz
Żydek

Ekspert w obszarze komunikowania społecznego firm, z doświadczeniem w budowaniu relacji z dziennikarzami, tworzeniu i realizacji strategii komunikacyjnej organizacji, obejmującej obszar komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej, wykorzystania nowoczesnych kanałów komunikacji, w tym mediów społecznościowych oraz budowania marki osobistej liderów organizacji.

Absolwent specjalizacji komunikowanie społeczne w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, z wieloletnim doświadczeniem dziennikarskim. Związany wcześniej m.in. z Polskim Radiem. Obecnie tworzy strategię komunikacyjną globalnego lidera HR, firmy Randstad, na polskim rynku. Jest autorem publikacji z zakresu komunikacji marketingowej, komunikacji medialnej oraz analiz polskiego rynku pracy z uwzględnieniem komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu organizacji.

Mateusz
Żydek

Ekspert w obszarze komunikowania społecznego firm, z doświadczeniem w budowaniu relacji z dziennikarzami, tworzeniu i realizacji strategii komunikacyjnej organizacji, obejmującej obszar komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej, wykorzystania nowoczesnych kanałów komunikacji, w tym mediów społecznościowych oraz budowania marki osobistej liderów organizacji.

Absolwent specjalizacji komunikowanie społeczne w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, z wieloletnim doświadczeniem dziennikarskim. Związany wcześniej m.in. z Polskim Radiem. Obecnie tworzy strategię komunikacyjną globalnego lidera HR, firmy Randstad, na polskim rynku. Jest autorem publikacji z zakresu komunikacji marketingowej, komunikacji medialnej oraz analiz polskiego rynku pracy z uwzględnieniem komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu organizacji.

Mateusz
Żydek

Ekspert w obszarze komunikowania społecznego firm, z doświadczeniem w budowaniu relacji z dziennikarzami, tworzeniu i realizacji strategii komunikacyjnej organizacji, obejmującej obszar komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej, wykorzystania nowoczesnych kanałów komunikacji, w tym mediów społecznościowych oraz budowania marki osobistej liderów organizacji.

Absolwent specjalizacji komunikowanie społeczne w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, z wieloletnim doświadczeniem dziennikarskim. Związany wcześniej m.in. z Polskim Radiem. Obecnie tworzy strategię komunikacyjną globalnego lidera HR, firmy Randstad, na polskim rynku. Jest autorem publikacji z zakresu komunikacji marketingowej, komunikacji medialnej oraz analiz polskiego rynku pracy z uwzględnieniem komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu organizacji.

Formularz zgłoszeniowy

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest AHAVA PR Sp. z o.o. z siedzibą  przy ul. Tymienieckiego 25C lok 303, 90-350 Łódź
więcej informacji

Formularz zgłoszeniowy

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest AHAVA PR Sp. z o.o. z siedzibą  przy ul. Tymienieckiego 25C lok 303, 90-350 Łódź
więcej informacji