A może chcesz poznać swoje mocne strony, które pomogą Ci kreować spójny profil na wystąpieniach publicznych, briefingach czy eventach? Pamiętaj, że nie jest to kwestia wyuczenia, a… poznania Twoich mocnych stron! Poprzez trening, który dopasowany będzie do Twojej działalności (online czy offline) pokierujesz swoim biznesem tak, jak zawsze tego pragnąłeś.
Co musisz przekazać dziennikarzowi, a jakich informacji nie masz obowiązku udzielać?
Jak w odpowiednim momencie docierać do mediów z ważnymi informacjami?
Jak przygotować się na trudne pytania i wyprzedzić je?
Jak tworzyć grupę zarządzającą komunikacją kryzysową w organizacji?
Jakie przysługują Ci prawa w komunikacji z mediami?
Jakie stosować metody opanowania stresu przed wystąpieniami publicznymi?
O czym pamiętać w trakcie wywiadów radiowych i telewizyjnych?
Jak organizować pracę dziennikarzy i budować partnerskie relacje?
Jak tworzyć notatki, które pozwolą ustrukturyzować wypowiedzi publiczne?
Jak umiejętnie redagować informacje prasowe ?
Że głos można zmienić, znaleźć optymalne dla siebie brzmienie i uczynić z niego naszą siłę
Że są sposoby, by brzmieć poważnie, a nie wystraszyć słuchaczy
Że są ćwiczenia, bez których żaden aktor, prezenter, wokalista nie wejdą na scenę, ani na antenę
Że mówisz i komunikujesz się ze światem nawet wtedy, kiedy nic nie mówisz
Konsultacje 1:1 – regularne spotkania lub szybkie porady przed ważnym wystąpieniem, wywiadem czy konferencją.
Wsparcie w sytuacjach kryzysowych – szybka pomoc w przygotowaniu reakcji na trudne pytania lub nagłe sytuacje medialne.
Monitoring wizerunku – analiza Twojej obecności w mediach i rekomendacje dotyczące dalszej strategii komunikacyjnej.
Analiza i feedback – ocena Twoich wystąpień w mediach wraz ze wskazówkami, jak je udoskonalić.
Personalizowane scenariusze – dodatkowe ćwiczenia dostosowane do Twoich aktualnych wyzwań.
Ekspert w obszarze komunikowania społecznego firm, z doświadczeniem w budowaniu relacji z dziennikarzami, tworzeniu i realizacji strategii komunikacyjnej organizacji, obejmującej obszar komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej, wykorzystania nowoczesnych kanałów komunikacji, w tym mediów społecznościowych oraz budowania marki osobistej liderów organizacji.
Dr sztuki, trener wokalny, trener głosu, lektorka, prezenterka, od ponad 25 lat używa zawodowo głosu. Co roku występuje przed publicznością około 100 razy. Oprócz tego udziela wywiadów, regularnie nagrywa głos w studio (teksty i piosenki), prowadzi koncerty, eventy, uczy aktorów jak w sposób higieniczny używać swojego głosu, pracuje ze studentami musicalu przygotowując ich do castingów i od ponad 2 lat szkoli z dobrego mówienia i przede wszystkim z dobrego brzmienia.
Dziennikarz z 30-letnim doświadczeniem w pracy w mediach. To praktyk, który zna media od podszewki i rozumie ich potrzeby, a jednocześnie potrafi przygotować Cię do efektywnego kontaktu z nim.